A termék a kosárba került.
Új jelszó kérése

Napi tippünk!

A gyönyörű bőr eléréséhez elengedhetetlen a természetes pH 5.5 érték biztosítása. Bizonyítást nyert, hogy lúgos bőr esetén, (ahol a pH-egyensúly túl magas), korábban megjelentek a finom ráncok és a szarkalábak, mint savas bőr esetén (ahol a pH érték egyensúlyban van). Ezért különösen fontos, hogy olyan bőrápoló termékeket használjunk, ahol az pH 5.5 érték garantált.

Tudjon meg többet!

Érzékeny, száraz, ekcémás a bőre?

Itt a megoldás – Sebamed pH 5.5 felnőtt termékcsalád!

Minden, ami az érzékeny bőrnek jár!

 

A Sebamed pH 5.5 bőrápoló termékcsalád:

- pH 5.5 értéke stabilizálja a bőr védő-savköpenyét

- 100%-ban szappan-, lúg- és irritációmentes
- ekcéma és atópiás dermatitis esetén különösen ajánlott
- nyugtató hatása tesztekkel igazolt

Gyakori kérdések

GYAKRAN ISMÉTELT KÉRDÉSEK

 

1. Hogyan zajlik a regisztráció?

2. Miért érdemes regisztrálnom?

3. Vásárolhatok regisztráció nélkül?

4. Hogyan tudok hírlevélre feliratkozni?

5. Hogyan módosíthatom az adataimat?

6. Hogyan zajlik a megrendelés?

7. Hogyan követhetem nyomon a megrendeléseimet?

8. Milyen szállítási módok közül választhatok?

9. Mennyi a szállítási idő?

10. Mennyibe kerül a szállítás?

11. Mit tegyek, ha sérülten kapom meg a csomagom?

12. Mi történik, ha nem tartózkodom a szállítási címen, amikor a futár megérkezik?

13. Milyen fizetési módok közül választhatok?

14. Hol érdeklődhetek a termékekkel, megrendelésekkel kapcsolatban?


1. Hogyan zajlik a regisztráció?

A weboldal bal felső sarkában található „Regisztráció” linkre kattintva kétféleképp regisztrálhat.

  • A regisztrációhoz adja meg felhasználó nevét, jelszavát és személyes adatait, majd a „Regisztráció” gombra kattintva véglegesítse a műveletet. A sikeres regisztrációról email-ben értesítjük.
  • Regisztrálhat Facebookkal is, amennyiben van Facebook-os felhasználója.

 

2. Miért érdemes regisztrálnom?

Amennyiben regisztrál, a jövőben gyorsabban vásárolhat webruházunkban, nyomon követheti rendeléseit és igényelheti hírlevelünket.

 

3. Vásárolhatok regisztráció nélkül?

Igen, webáruházunkban van lehetősége regisztráció nélkül is vásárolni. Miután kosárba tette a kívánt termékeket és rákattintott a "Megrendelés" gombra, az "Új vásárló" alatt válassza a "Regisztráció nélkül vásárolok" gombot.

4. Hogyan tudok hírlevélre feliratkozni?

A bal oldalon található Kategóriák alatti Hírlevél dobozban adja meg nevét és email címét és kattintson a "Feliratkozom" gombra, majd a megadott email címre érkező levélben kattintson a "Megerősítem a feliratkozást" gombra.

 

5. Hogyan módosíthatom az adataimat?

Belépés után a „Adatmódosítás” linkre vagy a Profil / Adatmódosítás gombra kattintva módosíthatja a regisztrációkor megadott adatait. Ezt a weboldal bal felső sarkából éri el.

 

6. Hogyan zajlik a megrendelés?

  • Helyezze kosárba a kiválasztott termékeket: Kattintson a „Kosárba” gombra vagy a termék részletes leírásánál a darabszám megadása után a „Kosárba tesz” gombra.
    A kosár tartalmát a bevásárlókocsi ikonra kattintva ellenőrizheti, amit a képernyő jobb felső sarkából ér el. Itt módosíthatja a mennyiségeket vagy törölheti a nem kívánt termékeket a listáról (a szemeteskosár ikonra kattintva). A "Kosár ürítése" gombra kattintva lehetőség van a kosár teljes tartalmát kiüríteni.
  • Kattintson a "Megrendelés" gombra: Miután kiválasztotta a kívánt termékeket, a megrendelés gombra kattintva tudja vásárlását véglegesíteni.
  • Belépés / Regisztráció: Ha még nem vásárolt nálunk, lehetősége van regisztrációval és regisztráció nélkül is folytatni a megrendelést. Ezen kívül Facebook-kal is beléphet (amennyiben van Facebook-os profilja). Amennyiben korábban már regisztrált oldalunkon, lépjen be email címének és jelszavának megadásával.
  • Válassza ki a kívánt szállítási és fizetési módot, majd ellenőrizze minden adatát az összefoglaló oldalon. Adatbeviteli hibák esetén a ceruza ikon segítségével javíthat a megadott adatokon. Amennyiben van kupon- vagy promóciós kódja, azt is itt írhatja be a terméklista alatti mezőbe.
  • Kattintson a "Megrendel" gombra: Amennyiben minden adatot megfelelőnek talál, a "Megrendel" gombra kattintva véglegesítheti a megrendelést. Erről a honlapon, illetve email-ben is kap megerősítést. (Amennyiben a megrendelés rögzítése után, pl. a visszaigazoló e-mailben észlel hibás adatot azt haladéktalanul, de legfeljebb 24 órán belül köteles jelezni felénk.)

7. Hol követhetem nyomon a megrendeléseimet?

A képernyő bal felső sarkában található „Belépés” linkre kattintva megtekintheti és nyomon követheti leadott rendeléseit.

 

8. Milyen szállítási módok közül választhatok?

 

  1. Személyes átvétel  mintaboltunkban: 1037 Budapest, Kunigunda útja 60. (Részletekért kattintson az "Elérhetőségek" menüpontra.)
  2. Házhozszállítás: A Sprinter futárszolgálat végzi.
  3. Pick Pack Ponton történő átvétel

(Amennyiben a személyes átvételt választja, ne felejtse magával hozni a megrendelés számát vagy a megrendelés visszaigazolás egy példányát.)

9. Mennyi a szállítási idő?

A szállítási idő raktárkészleten levő termékek esetén 1-2 munkanap.

10. Mennyibe kerül a házhozszállítás?

  • Futárszolgálat igénybevétele esetén: 990 Ft
  • Pick Pack Ponton történő átvétel esetén: 699 Ft

Amennyiben 20.000 Ft érték felett vásárol, a szállítási költség ingyes.

 

11. Mit tegyek, ha sérülten kapom meg a csomagom?

Amennyiben az átvételkor sérülést (nyomódás) lát a csomagoláson és ezt a kézbesítő futár jelenlétében jelzi, abban az esetben jogában áll, és lehetősége van az árut kinyitni és annak belső tartalmát szemrevételezni. Amennyiben az áru valóban sérült, egy jegyzőkönyv kitöltése szükséges.

(A futártól való átvételével illetve az átvételt igazoló dokumentum aláírásával a termék mennyiségi és minőségi átvétele megtörténik, ami azt jelenti, hogy az átvételt követően kizárólag elállási jogával élhet, ezért a futár távozása után a Szolgáltatónak utólag mennyiségi és minőségi reklamációt nem áll módjában elfogadni.)

12. Mi történik, ha nem tartózkodom a szállítási címen, amikor a futár megérkezik?

Ilyen esetekben a futár értesítőt hagy a címen, majd következő napon ismét megkísérli a kézbesítést.

 

13. Milyen fizetési módok közül választhatok?

  1. Személyes átvétel esetén fizethet kézpénzzel vagy bankkártyával, illetve bizonyos termékeknél Egészségpénztári kártyát is elfogadunk (a részleteket megtalálja az adott termék leírásánál).
    Amennyiben egy termék elszámolható EP kártyára, kérjük a számlázási adatoknál (a név mezőben) adja meg az Egészségpénztár nevét, saját nevét és tagi azonosítóját.
  2. Futárszolgálat igénybevétele esetén fizethet: bankkártyával simplepay rendszeren keresztül, utánvétellel vagy előreutalással. (Előreutaláskor nem érkezik díjbekérő. A megrendelt terméket pedig csak azután adjuk át a futárszolgálatnak, amikor az utalás megtörtént és megérkezett hozzánk a megfelelő összeg.)

 

Milyen adatokat kell megadnom előre utalás esetén?

Cégnév: PROMEDTRON KFT.

Bank neve: OTP

Bankszámlaszám: 11742001 - 20065025

A közleménybe a megrendelés azonosítója kerüljön.

 

14. Hol érdeklődhetek a termékekkel, megrendelésekkel kapcsolatban?

Az alábbi telefonszámon vagy email címen ér el minket:

Vevőszolgálat: +36-1-453-7113

Szerviz: +36-1-453-7123

Email cím: vevoszolgalat@promedtron.hu

Webáruház készítés