Új jelszó kérése

Napi tippünk!

A gyönyörű bőr eléréséhez elengedhetetlen a természetes pH 5.5 érték biztosítása. Bizonyítást nyert, hogy lúgos bőr esetén, (ahol a pH-egyensúly túl magas), korábban megjelentek a finom ráncok és a szarkalábak, mint savas bőr esetén (ahol a pH érték egyensúlyban van). Ezért különösen fontos, hogy olyan bőrápoló termékeket használjunk, ahol az pH 5.5 érték garantált.

Tudjon meg többet!

Érzékeny, száraz, ekcémás a bőre?

Itt a megoldás – Sebamed pH 5.5 felnőtt termékcsalád!

Minden, ami az érzékeny bőrnek jár!

 

A Sebamed pH 5.5 bőrápoló termékcsalád:

- pH 5.5 értéke stabilizálja a bőr védő-savköpenyét

- 100%-ban szappan-, lúg- és irritációmentes
- ekcéma és atópiás dermatitis esetén különösen ajánlott
- nyugtató hatása tesztekkel igazolt

Hírlevél

Hívjon minket Skype-on!

Kövessen minket Facebook-on

Webáruházunkban minden OMRON vérnyomásmérőre 3 év garanciát biztosítunk!

(Letölthető tájékoztató.pdf)

 


 

20.000 Ft felett INGYENES KISZÁLLÍTÁS

Tanúsítvány
SSL Certificate

Gyakori kérdések

GYAKRAN ISMÉTELT KÉRDÉSEK

 

1. Hogyan zajlik a regisztráció?

2. Miért érdemes regisztrálnom?

3. Vásárolhatok regisztráció nélkül?

4. Hogyan módosíthatom az adataimat?

5. Hogyan zajlik a megrendelés?

6. Hogyan követhetem nyomon a megrendeléseimet?

7. Milyen szállítási módok közül választhatok?

8. Mennyi a szállítási idő?

9. Mennyibe kerül a szállítás?

10. Mit tegyek, ha sérülten kapom meg a csomagom?

11. Mi történik, ha nem tartózkodom a szállítási címen, amikor a futár megérkezik?

12. Milyen fizetési módok közül választhatok?

13. Hol érdeklődhetek a termékekkel, megrendelésekkel kapcsolatban?


1. Hogyan zajlik a regisztráció?

A weboldal bal felső sarkában található „Regisztráció” linkre kattintva kétféleképp regisztrálhat.

  • A regisztrációhoz adja meg felhasználó nevét, jelszavát és személyes adatait, majd a „Regisztráció” gombra kattintva véglegesítse a műveletet. A sikeres regisztrációról email-ben értesítjük.
  • Regisztrálhat Facebookkal is, amennyiben van Facebook-os felhasználója.

 

2. Miért érdemes regisztrálnom?

Amennyiben regisztrál, a jövőben gyorsabban vásárolhat webruházunkban, nyomon követheti rendeléseit és igényelheti hírlevelünket.

 

3. Vásárolhatok regisztráció nélkül?

Igen, webáruházunkban van lehetősége regisztráció nélkül is vásárolni. Miután kosárba tette a kívánt termékeket és rákattintott a megrendelés gombra, az Új vásárló alatt válassza a "Regisztráció nélkül vásárolok" gombra.

 

4. Hogyan módosíthatom az adataimat?

Belépés után a „Adatmódosítás” linkre vagy a Profil / Adatmódosítás gombra kattintva módosíthatja a regisztrációkor megadott adatait. Ezt a weboldal bal felső sarkából éri el.

 

5. Hogyan zajlik a megrendelés?

A kiválasztott termék a „Kosárba” gombra vagy a termék részletes leírásánál a darabszám megadása után a „Kosárba tesz” gombra kattintva helyezhető a kosárba.

A kosár tartalmát a bevásárlókocsi ikonra kattintva ellenőrizheti, amit a képernyő jobb felső sarkából ér el. Itt módosíthatja a mennyiségeket vagy akár törölheti a nem kívánt termékeket a listáról. A kosár ürítése gombra kattintva lehetőség van a kosár teljes tartalmát kiüríteni.

Miután kiválasztotta a kívánt termékeket, a megrendelés gombra kattintva tudja vásárlását véglegesíteni. Ha még nem vásárolt nálunk, lehetősége van regisztrációval és regisztráció nélkül is folytatni a megrendelést. Ezen kívül Facebook-kal is beléphet (amennyiben van Facebook-os profilja).

Belépés után válassza ki a kívánt szállítási és fizetési módot, majd ellenőrizze minden adatát az összefoglaló oldalon. Adatbeviteli hibák esetén a ceruza ikon segítségével javíthat a megadott adatokon. Amennyiben van kupon- vagy promóciós kódja, azt is itt írhatja be a terméklista alatti mezőbe.

Ha mindent megfelelőnek talál, akkor a Megrendelés elküldése gomb segítségével véglegesítheti rendelését. Erről a honlapon, illetve email-ben is kap megerősítést. (Amennyiben a megrendelés rögzítése után, pl. a visszaigazoló e-mailben észlel hibás adatot azt haladéktalanul, de legfeljebb 24 órán belül köteles jelezni felénk.)

Ha a regisztráció nélküli vásárlást választotta, a megjelenő adatlap kitöltése után tudja kiválasztani a kívánt szállítási és fizetési módot. Ezután ugyanúgy ellenőrizheti az adatait, majd a Megrendelés elküldése gombra kattintva véglegesítheti vásárlását.

6. Hol követhetem nyomon a megrendeléseimet?

A képernyő bal felső sarkában található „Belépés” linkre kattintva megtekintheti és nyomon követheti leadott rendeléseit.

 

7. Milyen szállítási módok közül választhatok?

 

  1. Személyes átvétel  mintaboltunkban: 1037 Budapest, Kunigunda útja 60. (Részletekért kattintson az "Elérhetőségek" menüpontra.)
  2. Házhozszállítás: A SPRINTER futárszolgálat végzi.

(Amennyiben a személyes átvételt választja, ne felejtse magával hozni a megrendelés azonosító számát vagy a megrendelés visszaigazolás egy példányát.)

8. Mennyi a szállítási idő?

  • 15 óra előtt leadott rendelés esetén: 1 munkanap (A rendelést követő munkanapon érkezik a futár.)
  • 15 óra után leadott rendelés esetén: 2-3 munkanap (A rendelést követő munkanapon kerül feldolgozásra és a rá következő munkanap érkezik a futár.)

9. Mennyibe kerül a házhozszállítás?

A házhozszállítás ára: 990 Ft.

Amennyiben 20.000 Ft érték felett vásárol, a szállítási költség ingyes.

 

10. Mit tegyek, ha sérülten kapom meg a csomagom?

Amennyiben az átvételkor sérülést (nyomódás) lát a csomagoláson és ezt a kézbesítő futár jelenlétében jelzi, abban az esetben jogában áll, és lehetősége van az árut kinyitni és annak belső tartalmát szemrevételezni. Amennyiben az áru valóban sérült, egy jegyzőkönyv kitöltése szükséges.

(A futártól való átvételével illetve az átvételt igazoló dokumentum aláírásával a termék mennyiségi és minőségi átvétele megtörténik, ami azt jelenti, hogy az átvételt követően kizárólag elállási jogával élhet, ezért a futár távozása után a Szolgáltatónak utólag mennyiségi és minőségi reklamációt nem áll módjában elfogadni.)

11. Mi történik, ha nem tartózkodom a szállítási címen, amikor a futár megérkezik?

Ilyen esetekben a futár értesítőt hagy a címen, majd következő napon ismét megkísérli a kézbesítést.

 

12. Milyen fizetési módok közül választhatok?

  1. Személyes átvétel esetén vásárolhat kézpénzzel vagy bankkártyával, illetve bizonyos termékeknél Egészségpénztári kártyát is elfogadunk (a részleteket megtalálja az adott termék leírásánál).
  2. Futárszolgálat igénybevétele esetén fizethet: előre utalással vagy utánvétellel. (Előre utaláskor csak egy visszaigazoló emailt fog kapni, ami tartalmazza a bankszámla adatokat. Nem érkezik külön elektronikus számla.)

 

Milyen adatokat kell megadnom előre utalás esetén?

Cégnév: PROMEDTRON KFT.

Bank neve: OTP

Bankszámlaszám: 11742001 - 20065025

A közleménybe a megrendelés azonosítója kerüljön.

 

13. Hol érdeklődhetek a termékekkel, megrendelésekkel kapcsolatban?

Az alábbi telefonszámon vagy email címen ér el minket:

Vevőszolgálat: +36-1-453-7113

Szerviz: +36-1-453-7123

Email cím: vevoszolgalat@promedtron.hu

 

Webáruház készítés
Weboldalunk további használatával jóváhagyja a cookie-k használatát az adatvédelmi nyilatkozatban foglaltak szerint.